Artikel nog niet verzonden
Als u een product heeft besteld op onze website, dan kunt u uw bestelling voordat deze verzonden wordt kosteloos annuleren via Acomp (026-3615186). Houd hierbij uw ordernummer (dit is iets anders dan uw betaalreferentie) bij de hand.
Het product voldoet niet aan mijn verwachtingen. Kan ik het retourneren?
Uw aankoop kunt u binnen 14 dagen na levering zonder opgaaf van reden retourneren of ruilen.
Op acompwebshop bestelde producten kunt u in onze winkel (acomp te oosterbeek) terugbrengen of retour zenden.
Acompwebshop zal uw aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- of bezorgkosten) in het laatste geval zo snel mogelijk maar in elk geval binnen 14 dagen aan u overmaken. Alle kosten die gemoeid zijn met het retourneren van uw aankoop zijn voor uw rekening. Wilt u het product omruilen voor een ander product, dan zijn de eventuele verzend- of bezorgkosten van het vervangende product eveneens voor uw rekening.
Kan ik alle producten retourneren?
U kunt uw aankopen binnen 14 dagen retourneren. De volgende producten kunnen wij helaas niet terugnemen:
-
Producten die overeenkomstig uw specificaties tot stand zijn gebracht of duidelijk van persoonlijke aard zijn of door hun aard niet kunnen worden teruggezonden.
-
Software waarvan de verzegeling is verbroken.
-
Diensten waarvan de levering met uw instemming is begonnen voordat de bedenktijd van 14 dagen is verstreken.
-
Cartridge / toners waarvan de verzegeling is verbroken.
Meer over deze uitzonderingen vindt u bijvoorbeeld op consuwijzer.nl.
Hoe verzend ik mijn te retourneren producten?
Artikelen die u wilt retourneren kunt u, samen met een aankoopbewijs en een zo volledig mogelijk ingevuld retourformulier, via PostNL of een pakketdienst naar keuze verzenden naar onderstaand adres:
Acomp
T.a.v RMA nr
Toulon van der koogweg 16
6862 EC Oosterbeek
-
U dient het artikel in originele staat en verpakking te versturen (indien redelijkerwijs mogelijk).
-
De artikelen zijn schoon, compleet en onbeschadigd. Onder 'artikelen' vallen tevens alle bijgeleverde accessoires. Retourneert u een artikel incompleet, beschadigd of met gebruikssporen, dan kunnen wij kosten in rekening brengen die in mindering worden gebracht op het retourbedrag.
-
U dient uw aankoopbewijs (of een kopie) mee te sturen. Is een product beschadigd maar nog verkoopbaar, dan kunnen kosten in rekening worden gebracht.
-
De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor uw rekening.
Heeft u nog vragen? Acomp webshop staat klaar op werkdagen van 9.30 tot 18.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 13.00 uur. U bereikt ons op tel: 026-3615186.